måndag 26 augusti 2013

Shoppingtips


I morse hade jag ett erbjudande från Campadre i inkorgen. Det är en medlemssajt där man får riktade erbjudande på utvalda varumärken. Själv har jag till exempel angivit att jag vill få erbjudande gällande träning och resor. Jag har varit medlem ett tag, men faktiskt aldrig handlat något. Förrän idag. Idag startade nämligen en kampanj på utvalda plagg från Casall och då klickade jag snabbt hem den här fina jackan som jag hoppas kunna lysa upp höstmörkret med! Om den passar vill säga. De har fortfarande inte infört storlek 37 som standard så risken är att den blir lite trång. Men priset 299:- gjorde mig villig att chansa. Ha en fin måndag!


8 kommentarer:

  1. Vilken toksnygg jacka!!! Med en sån löparjacka blir ju träningen ett rent nöje! :0)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? :-) Jag blev förvånad när jag såg din kommentar för jag har aldrig tidigare sett någon annan som skriver Lojs mer än jag själv. Om mig själv. :-)

      Radera
  2. Visst har du en löparryggsäck som du använder ibland vid transportlöpning? Jag vill införskaffa en sån som rymmer ett par skor och ev extra tröja samt har vätskesystem för längre turer. Har du nått bra tips om rygga? /Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Maja!
      Ja, jag har dels en Camelbak som är väldigt liten och smidig. Här får jag inte plats med extra skor, men kan klämma ner en tröja, plånbok, energybars etc. Den har 2 liters vätskeblåsa. Jag har skrivit om den här http://loplust.blogspot.se/2013/01/ett-bra-kop.html

      Sedan har jag en Inov8 Race Pro 12 som jag har skrivit om här http://loplust.blogspot.se/2012/11/utvardering-av-inov8-race-pro-12.html. Den är bra för att jag får plats med datorn i den, men ju mer jag använder den desto mer känner jag att den är lite för lång för mig. Eller om det är jag som är kort? :-)
      Jag hör ganska många tjejer som gillar Salomons ryggsäckar. Den här http://www.loplabbet.se/store/tillbehor/ovrigt/ryggsackar/salomon-trail-20-aluminium-pr-asph.html skulle jag själv gärna prova vid tillfälle.

      Hoppas du hittar någon du gillar och berätta gärna vad det blir!

      Radera
  3. Tack för tipsen! Vet du möjligtvis vad din Camelbak är för sort: Mule 3 l, MiniMule 1,5 l, Octane Scudo 3 l eller Dart 1,5 l? Jag har fastnat för Octane Scudo som jag tycker ser bra ut, men jag ska fundera vidare.... /Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen! Jag vet faktiskt inte vad min heter. Jag tror att det är en utgången modell. Den är absolut inte 3-liters. Jag trodde 2-liters, men det kan vara 1,5.

      Radera
  4. Det är hopplöst när man är mellan storlekar. Eller när olika märken har olika stora storlekar. En hel djungel..... :-P
    Men hoppas den passar nu då! :-))

    Kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja. vi får hoppas! Det är några veckors leveranstid, men den som väntar på något gott... ;-)

      Radera